Familia inainte de toate…

Am lipsit o vreme (din nou) din “viata profesionala” si de pe blog.

Motivul tine de familie. Mai exact, de sora mea.

Dupa moartea tatalui, am incercat sa fiu aproape de ea mereu. Oarecum – am si reusit. I-am fost alaturi clipa de clipa. Si eu si prietenii ei.

Una dintre prietene i-a sugerat posibilitatea unei munci voluntare la un adapost al oamenilor nevoiasi, ca sa faca un bine si sa se mai smulga din cotidian. Mai exact – sa ofere consiliere legata de integrarea in societate unor oameni loviti de soarta – seara – in cladirea unde acestia se adunau ca sa manance si sa doarma.

Ideea nu mi-a suras la inceput. Dar prietena ei a reusit sa ma convinga ca totul va fi in regula si ca n-au de ce sa se teama – fiind mereu in preajma unor jandarmi a caror menire acolo era sa asigure ordinea si disciplina.

Toate au fost bune si frumoase pana cand unuia dintre “abonatii” acelui adapost i s-a pus pata pe sora mea. Tipul are 29 de ani si e de undeva de prin Dobrogea. Munceste cu ziua la carat marfa – la unul din hypermarket-urile din zona. A reusit cumva sa faca rost de numarul ei de telefon si o suna in fiecare seara sa-i spuna ce mult o place si cate si mai cate ar face cu ea (si cu prietena ei). Una peste alta… tipul a fost si inchis cativa ani buni pentru complicitate la viol.

Am aflat toate astea in urma cu cateva zile, cand sora mea a ajuns acasa speriata de moarte, plangand si cu paltonul murdar. Prietena ei o insotea, la fel de speriata. Mi-au povestit tot. Se pare ca povestea asta dura ceva de cateva saptamani – dar niciuna din ele n-a spus nimanui, in ideea ca “se descurca singure”. Ei bine, nu s-au descurcat – iar tipul le-a atacat intr-una din serile in care ieseau de la adapost. Mai exact, pe cand se pregateau sa urce in taxi.

Individul a aparut de nicaieri si a prins-o de guler pe sora mea, pe motiv ca “are cateva vorbe dulci sa-i sopteasca”. Prietena ei i-a sarit in ajutor. A urmat o mica incaierare, unde raportul de forte era clar in favoarea individului. Soferul de taxi care trebuia sa le aduca acasa pe fete a demarat in tromba, ca un “barbat adevarat” ce era. Cumva – sora mea a reusit sa-si scoata spray-ul paralizant (pe care-l poarta la insistentele mele) si sa pulverizeze un jet generos in ochii si nasul individului. Asa au reusit sa scape…. si au luat-o la fuga spre casa. Spre norocul lor, n-au fost urmarite.

Am incercat sa le duc la politie, dar refuzau sa depuna plangere. De ce? Nici ele nu stiau. N-au mai mers la acel adapost, dar telefonul surorii mele continua sa sune, in timp ce eu il cautam pe individ.

Nici el n-a mai aparut la adapost. A aflat ca-l caut, si s-a facut nevazut cateva zile. Alaltaieri a aparut insa din nou, in fata scolii surorii mele – care m-a sunat speriata, din interiorul curtii. Individul nu putea intra – curtea era pazita de cativa jandarmi.

Evident, tipul nu mai era acolo cand ajunsesem eu (mai ales avand in vedere ca a fost nevoie sa fug spre sora mea din alt oras). Partea buna e insa ca am aflat azi pe unde-si face veacul. Si i-am facut o vizita.

In general, sunt un om pasnic. N-am fost insa si de data asta. Am incercat sa fiu diplomat – dar fara succes, asa ca atunci cand a trecut la amenintari l-am batut rau. Rau de tot.

Si i-as mai fi dat, dar a inceput sa mi se faca mila.

L-am lasat intr-un tarziu, cu promisiunea ca daca va continua cu hartuirea surorii mele – data viitoare nu voi mai fi atat de indulgent.

Sigur – m-am ales si eu cu doua vanatai de pe urma intalnirii cu individul. Dar nu asta conteaza.

Sora mea e bine, iar eu… am revenit.

Apropo – va multumesc pentru mailurile din ultima vreme😉

Cu stima,
PatruActe

Published in: on November 28, 2010 at 11:59 pm  Comments (5)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/11/28/familia-inainte-de-toate/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. ma bucur ca totul s-a terminat cu bine!

  2. Once again, PatruActe saved the day!!!

  3. bine ca ai numai doua vanatai

  4. Bravo!

  5. balamuk, ti-am simtit lipsa😀


Leave a Reply

