Vreme trece, vreme vine…

Majoritatea femeilor cu care-mi petrec zilele prin asternuturi sunt femei dezamagite.

Dezamagite de partenerii de viata, de mentalitatile cotidiene sau – pur si simplu – de “barbatii din ziua de azi”.

Astfel, dezamagite fiind – ajung la mine. Iar sarcina-mi (deloc usoara) e sa spulber aceasta dezamagire. In general, reusesc. Desigur – contra-cost.

Oferiti-va doua minute din timpul zilei de azi si urmariti filmuletul de mai jos.

Mai urmariti-l odata. Cu atentie. Incercati sa vedeti dincolo de imagini. Reusiti?

Parerea mea (nu spun “de cunoscator”, sunt departe de-a cunoaste pe deplin modul de functionare al incalcitelor mecanisme psihice feminine) e ca dezamagirea generala a femeilor din ziua de azi se datoreaza lipsei complete (din vietile lor) a sentimentului pe care lebedele din film il traiesc din plin.

Doamnelor – cand ati trait ultima data un astfel de sentiment, alaturi de un Fat-Frumos? Si – mai ales – cate dintre voi inca-i simtiti intensitatea – la saptamani, luni sau chiar ani de la prima traire?

Domnilor – cand i-ati oferit ultima data partenerei un astfel de sentiment?

Stiu ca relatia presupune “munca” din partea ambilor parteneri. Nu neg acest lucru, ba chiar dimpotriva. Dar cred cu tarie ca partea de “a face curte” ii revine in intregime barbatului. Femeia trebuie sa se simta dorita ca femeie, nu ca un obiect ce ofera placere. Si ca se simta dorita pentru ceea ce este – trebuie facuta sa se simta asa. De cele mai multe ori, cuvintele sunt de prisos. O privire, o atingere, un sarut furat pe furis transmit anumite mesaje la nivel de subconstient, pe care femeile le percep si le interpreteaza in moduri variate. Iar – pentru ca armonia sa existe – interpretarea mesajului trebuie sa fie cat mai apropiata de “te doresc pentru femeia care esti si care poti fi”, si nu “vreau sa te f*t”.

Sunt – e adevarat – multe femei care “se lasa usor”. Un zambet, o bautura gratis, un dans, un sarut… si-o aventura de-o noapte. Aventura la finalul careia ele nu mai suna, iar barbatii se bucura (ca n-au batai de cap suplimentare). Vorba aia, “inca una pe lista” – nu? Acestea nu sunt neaparat femei usoare. Femeile au si ele nevoi de natura sexuala. Nevoi fizice. Pe care cauta sa le satisfaca in diverse moduri. Insa, daca ceea ce ii ofera partenerul (de ocazie sau nu) – e pur fizic (fara absolut nimic mai mult), atunci satisfactia e de foarte scurta durata. Uneori, urmata de o mini-depresie. Alteori, nu.

De ce se ajunge aici? Pentru ca barbatii au uitat sa “danseze” (da, fac referire la clipul de mai sus). Iar – in lipsa acuta a acestui “dans” – femeile au uitat sa-l aprecieze.

Mereu am fost de moda veche, in relatiile mele cu sexul opus. Chiar si inainte de a fi “in bransa”. Inainte de-a vinde placere. Am fost educat de romanele cavaleresti care mi-au calauzit adolescenta, si am crescut in spiritul lor. Am invatat sa fiu barbat, inainte de-a aparea in fata unei femei. Si nu sa incerc sa devin barbat sub ochii ei atenti si iscoditori. Da – un barbat care stie “sa danseze”. Dar unul al carui “dans” e mereu apreciat cum se cuvine.

Cand o femeie dezamagita de relatia curenta ajunge in patul meu, o face ca sa se simta femeie. Sa i se evapore dezamagirea. Si sa-mi cante (mereu am asociat orgasmul cu o dulce muzica). Sau – de ce nu – sa cantam impreuna.

Daca tu – cel ce citesti asta – esti un barbat mereu grabit, care vede-n partenera de viata o simpla jucarie sexuala… atunci tine minte un lucru. Si anume ca – din punct de vedere strict fizic – amandoi putem face femeia sa se simta la fel de bine. Diferenta, stimate domn… e ca pe mine ma va tine minte. Si-mi va cere compania iar si iar.

Asadar, domnilor – dansati. Doamnele vor invata/sti sa aprecieze😉

Cu stima,
PatruActe

Published in: on December 6, 2010 at 12:04 am  Comments (7)  
Tags: , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2010/12/06/vreme-trece-vreme-vine/trackback/

RSS feed for comments on this post.

7 CommentsLeave a comment

  1. It takes two to tango…right?!🙂 nice

  2. Postul tau mi-a amintit de un film mai vechi cu Al Pacino “Scent of a Woman”

    dar asta se intampla doar in filme, nu?

  3. @roxoxox: Right🙂
    @corina: Nu. Se intampla si in realitate.

  4. Exista asemenea barbati si in realitate…. Eu traiesc un asemena sentiment…zilnic. Ma face sa ma simt deosebita, speciala, iubita…si mai presus de toate….femeie. Stie sa “danseze”….iar eu intru in jocul lui. Dupa 4 ani si ceva cu el….cand ma trezesc dimineata ma uit la el si imi zic ce norocoasa sunt ca-l am….

  5. Patru Acte nu prea mai are chef de clientela…ca ne tot da ponturi cum sa i-o imputinam :))

  6. cam ai dreptate aici balamuk :))

  7. Hi…
    am dat de blogul tau acum ceva vreme, iar azi mi-am adus aminte de el si am “gugalit” pana l-am gasit.L-am luat de la inceput, si am citit tot..cam 4 ore in total.Eu zic ca esti o persoana deosebita…poate mai vorbim..
    bye bye


Leave a Reply

