Provocare de inceput de an

Bine v-am gasit in 2011.

In urma unei discutii mai “aprinse” cu una dintre cititoare (pe mail), am decis sa accept o provocare.

Si anume ca pot indruma un barbat sa agate orice femeie isi doreste.

Deci… are cineva nevoie de ajutor?🙂

Problema in sine e simpla. Daca esti barbat si ti s-a pus pata pe o femeie anume (si nu stii ce sa faci), da-mi de veste. Vom “instrumenta” cazul aici, in vazul tuturor.

Asadar – astept oferte😉 Sansele de reusita sunt 100% – daca imi urmezi indeaproape sfaturile.

Published in: on January 4, 2011 at 2:02 am  Comments (8)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2011/01/04/provocare-de-inceput-de-an/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 CommentsLeave a comment

  1. eu stiu ca esti un bun “profesor” si ca sfaturile tale sunt eficiente😀

  2. Multumesc pentru aprecieri, alis🙂

  3. si daca nu mi sa pus pata prea tare se ia in consideratie ??? la multi ani

  4. eu m-as baga. scriu aici sau pe email?

  5. Si eu

  6. PatruActe,

    O fata in the men’s world…
    Eu vin cu o contraprovocare, pe care poate o vei trata intr-un post.
    Inteleg ce spui, tu ai experienta, poti cuceri any woman, I guess. Dar cum ramane cu noi, fetele?
    Cum putem noi sa cucerim cu adevarat un tip, sa il facem sa ne apartina? sa il subjugam intr-un anume sens, nu pentru amorul propriu. Sau- well, cum putem face ca o relatie, sa zicem de un an de zile sa nu isi piarda “stralucirea”. Cum putem fi sigure daca celalalt ne pretuieste etc etc.
    Totusi, mi se pare mai usor in cazul vostru- pentru ca se aplica chestia “sedusa e abandonata”.
    Dar cum cuceresc eu un barbat si mai ales, cum il facem sa ramana langa noi?
    Apreciez un raspuns, chiar daca vine din perspetiva ta de barbat. (si poate chiar e mai bine asa)

  7. Superoferta si nu se arata nimeni interesat. Acum ziceti si voi…😦

  8. hm… nu stiu cat de superoferta e, pe mine, personal, ma interesa. Cine stie. Poate raspunde cineva.


Leave a Reply

