?

Va adresez cateva intrebari – aparute in urma unor email-uri pe care le-am primit recent.

1. Sunt intrebat destul de frecvent de ce nu am pagina pe FaceBook. Are sens sa-mi fac? Poze oricum n-as pune, din motive pe care le-am mai explicat. Asadar – voi ii vedeti rostul?

2. Doriti mai multe “how-to”-uri asemanatoare cu cel de aici? Daca da, pe ce teme? (In afara de “how-to pentru femei” – tema asta am retinut-o deja).

3. Am organizat acum ceva timp un concurs de miss. Mai vreti unul?

Published in: on January 17, 2011 at 11:20 pm  Comments (6)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2011/01/17/542/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. 1.Facebook-ul este cat se poate de plictisitor. O mare pierdere de timp din punctul meu de vedere
    2. DA
    3. DA- si de data asta nu mai particip :)) ca vreau sa imi dau si eu cu subsemnatul la vot😀

  2. profil pe facebook iti poti face si pentru blogul asta deci nu e neaparat nevoie sa pui poza ta personala,mie una mi-ar place sa te am prieten pe facebook.

  3. ai putea de data asta sa faci un concurs de mister patruacte😉

    • asta e o idee buna😛 miss si mister😀

      subscriu alis la faza cu feisbucul

      cat despre how to-uri… daca e un subiect interesant de ce nu?🙂

  4. 2.M-ar interesa how-to pentru barbati

  5. mar interasa un “how” pentru fete timide :d k nu prea resusesc sa le fac sa nu fie timorate uneori :d


Leave a Reply

