Blog de Oro

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, doua dintre cititoare mi-au acordat premiul “Blog de Oro”. Din nou, multumesc roxoxox si gmx.

La randul meu, duc traditia mai departe. Asta inseamna, dupa cum urmeaza :

  • afisarea imaginii
  • link catre cele care m-au premiat (vedeti mai sus)
  • oferirea premiului la alti 10 bloggeri
  • anuntarea celor 10 bloggeri
Blog de Oro

Blog de Oro

Nu-mi place sa fac topuri, asa ca nu fac nici acum. Nu voi spune ca unul dintre blogurile de mai jos imi place mai mult decat altul (mi-ar fi chiar greu sa ma decid). Sunt pur si simplu zece bloguri pe care le citesc si care imi plac… dintr-un motiv sau altul.

Asadar, dupa cum urmeaza…

  • Mihai Bendeac – pentru ca joaca impecabil, atat pe scena cat si in afara ei.
  • Cabral – pentru ca e un om exceptional. Din toate punctele de vedere.
  • Dono – pentru ca toate i se intampla numai lui, dar le impartaseste cu altii intr-o maniera care te face sa-l citesti zilnic.
  • Marie Jeanne – pentru ca “viitorul e azi”.
  • Copila blonda – pentru principii si modul de gandire.
  • Julius & Co. – pentru ca ei imi aduc zambetul pe buze ori de cate ori e nevoie. Ba uneori sfarsesc chiar prin a rade cu lacrimi.
  • Roxa – pentru ca e cate putin din orice, si din toate la un loc.
  • Diana – pentru ca viitorul apartine idealistilor.
  • Dana (sau Nico) – pentru modul in care ajunge de la dorinta la schimbare.
  • Raluca-Ioana – pentru ca “nu si-ar lua niciodata ochelari ca de libelula sau cizme crosetate”.

Urmeaza acum anuntarea premiantilor – conform traditiei.

Published in: on August 27, 2009 at 8:43 pm  Comments (11)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/08/27/blog-de-oro/trackback/

RSS feed for comments on this post.

11 CommentsLeave a comment

  1. foarte, foarte bune alegeri!

  2. Da, Roxa e asa si pe dincolo, cum ar veni. :))) Mersi mult, sunt intr-o lista selecta cu nume si bloguri mari. I`m honoured. :] Si imi place cum scrii, zilele astea o sa-ti citesc cap-coada blogu`.

  3. :D. Iti foarte multumesc pentru ca ma citesti, pentru ca iti place ce citesti( sper), pentru ca ma consideri demna sa fiu in top 10 la tine. Stiu ca in ultima perioada mi-am cam lasat blogul in paragina, dar cred ca e din cauza schimbarilor. Incerc sa imi schimb viata in mai bine, dar … e tot cam zapacita, cu toate ca acum stiu mult mai bine ce vreau decat acum …6 luni sa zicem. Dar… sa nu ma lungesc in comentarii si sa ma rezum la un simplu: Multumesc frumos!

  4. […] sunt fericita! Si ii multumesc f. mult lui “Patru Acte” pentru ca ma citeste, pentru ca a crezut de cuviinta ca eu merit sa fiu in top 10 ai […]

  5. Merci de premiu!!!

  6. Primele doua le citesc si eu. Calitate:)

  7. multumesc frumos 🙂

  8. […] premiul trebuie să fac următoarele: 1. Să pun poza asta: 2. Să pun link către cel vinovat: patru acte 3. Să dau mai departe: – Ovidiu – Laura – Ioana – Iris – Monster Cookie – D3m3ntial – Silvana – […]

  9. @ambrosia: Multumesc.

    @Roxa: Da, Roxa e cate putin din toate 🙂 Multumesc si eu pentru aprecieri.

    @FatadinPort: Cu placere 🙂 Multa bafta la schimbarile pe care vrei sa le faci.

    @Ciresica MaMeMiMoMu: Cu placere 🙂

    @descoperit: Toate cele mentionate sunt de calitate 🙂 Ar mai fi fost si altele, dar a trebuit sa ma limitez la zece.

    @Copila blonda: Cu placere si tie 😉

  10. Imi pare rau de intarzierea cu care raspund. Iti multumesc mult de tot. Sunt incantata si de-a dreptul entuziasmata. Nu ma asteptam.

    Inca o data, multumesc mult.

  11. Multumesc pentru nominalizare…A, stai ca am uitat, ca eu nu am blog 😀


Leave a comment