Nu, n-am murit

Am avut doar un accident urat, urmat de o perioada destul de lunga de recuperare.

Ne citim curand.

Cu stima,
PatruActe

Published in: on May 16, 2011 at 9:40 pm  Comments (10)  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2011/05/16/nu-n-am-murit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

10 CommentsLeave a comment

  1. din cauza cassandrei??

  2. Nu, din cauza altcuiva. Dar da – cu Cassandra.

  3. Oooffff… si eu credeam ca ne-ai parasit si tu. Imi pare rau sa aud asta. Sper ca esti ok.

  4. Ma bucur sa aud ca totul este in regula si asteptam cu nerabdare urmatoarele povestiri din partea ta 😀
    p.s: insanatosire grabnica!

  5. Hei, welcome back !

  6. Imi pare rau,important este ca acum esti bine.Astept cu nerabadare sa ne scrii. Ai grija de tine si multa, multa sanatate.

  7. salutare si insanatosire grabnica!
    cu permisiunea ta si publicului tau, am si eu o intrebare: care ar fi pasii de facut pentru un tinar de pina in 35 de ani care ar vrea sa intre in bransa ta? nu ca ar fi vorba despre concurenta pt tine 🙂 pur si simplu, ce e de facut atunci cind vrei sa oferi placeri doamnelor si domnisoarelor contra cost! un mic indreptar, de orientare, daca se poate,pls!

  8. salutare si insanatosire grabnica!cu permisiunea ta si publicului tau, am si eu o intrebare: care ar fi pasii de facut pentru un tinar de pina in 35 de ani care ar vrea sa intre in bransa ta? nu ca ar fi vorba despre concurenta pt tine pur si simplu, ce e de facut atunci cind vrei sa oferi placeri doamnelor si domnisoarelor contra cost! un mic indreptar, de orientare, daca se poate,pls!
    +1

  9. bine, bine. am inteles ca nu ai murit, dar nici sa scrii pe blog nu mai poti? :((
    am recitit blogul de dragul vremurilor cand scriai mai des

  10. PatruActe a facut accident de motocicleta si a cazut in penis, fracturandu-l, asa ca nu mai are despre ce sa scrie (el fiind un tip banal si plictisitor fara ocupatia lui de baza). Blogul este suspendat (cel putin) temporar. Va multumim pentru atentie!


Leave a comment