Din nou la scoala

Azi am avut o scurta intrevedere cu una dintre doamnele pe care – trebuie sa recunosc – nu-mi face o deosebita placere sa le intalnesc (da, se pare ca am si astfel de cliente). Singurul motiv pentru care n-am refuzat-o (nici acum, nici altadata) – este puternica ei influenta in cateva dintre cercurile pe care multe dintre celelalte cliente ale mele le frecventeaza. Sau – daca vreti – adevaratul motiv a fost reputatia. Un atribut important, intr-o astfel de meserie.

Are o fire autoritara. Prea autoritara. Si multe idei fixe. Prea multe si prea fixe. Probabil – motivul pentru care a ramas necasatorita. In plus – negociaza de fiecare data pana la ultimul cent si face tot posibilul sa profite de fiecare secunda platita. Nu ca nu si-ar permite…

De fiecare data nascoceste diverse scenarii (recunosc, imaginatia nu-i lipseste). Astazi dorea sa fie profesoara (eu – evident – trebuind sa “joc” rolul elevului). Imi plac scenariile de acest gen (puteti sa-i spuneti “sex pe roluri”). Am fost de mai multe ori in astfel de ipostaze, care mai de care mai inedite. Dar – cu ea – nu are nici un farmec. E mult prea concentrata asupra timpului care se scurge (timp platit din banii ei), si nu reuseste sa se bucure de actul sexual in sine asa cum ar trebui sa o faca.

In acest caz – din partea mea – totul se rezuma la a da din fund fara nici un chef, singura diferenta fiind ritmul (impus tot de ea, in acest caz). Eram cu gandul in alta parte – in timp ce statea sprijinita de calorifer, cu picioarele departate si cu mine in spatele ei. La un moment dat, aveam impresia ca numara chiar si de cate ori intru si ies din ea. Pacat.

Pentru ea – actul sexual e ceva pur fizic. Pur mecanic, as zice. Pana si orgasmul de la final pare programat sa apara la ora fixa. Imi dau seama – din reactiile pe care le are – ca simte o anumita placere. Dar e o placere infinit mai mica decat cea pe care ar trai-o daca s-ar lasa in voia simturilor – si nu ar sta sa numere fiecare secunda.

E o pierdere imensa sa tratezi sexul ca pe ceva mecanic. Ca pe ceva ce se petrece conform unui grafic imaginar prestabilit. Ca si cand ar zice : “la fix incepem, la si 2 minute incep sa gem, la si 10 minute schimbam pozitia, la si 15 grabim ritmul, la si 20 schimbam iar pozitia, la si 25 grabim iar ritmul, la si 30 am orgasm – ne odihnim 5 minute si la si 35 incepem iar, pentru ca am platit doar pana la fix”. Ar putea face acelasi lucru cu un vibrator. Pe gratis. Insa probabil vibratorul n-ar putea sa se comporte ca un elev amenintat de corigenta, care  – conform dorintei sale – “ar face orice sa-si scoata media”.

Exista acea scanteie care face diferenta dintre un act sexual mecanic si unul reusit. Insa cei prea stresati de timpul care se scurge nu reusesc sa o aprinda. Si e pacat – pentru ca tot ce e mai frumos se pierde. Insa banii raman dati, oricum.

M-a informat la final ca “am luat nota de trecere”. E pacat insa ca interesul ei sta in durata “examenului” si nu in intensitatea acestuia…

Published in: on July 21, 2009 at 9:43 pm  Comments (5)  
Tags: , , , , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/07/21/din-nou-la-scoala/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 CommentsLeave a comment

  1. hahaha you made my day:))) mi-aduce aminte de un client care se chinuia pur si simplu sa faca sex de 3 ori intr-o ora. Zicea ca numarul 3 e norocos, saracul era atat de fixat pe chestia asta,ca nici nu cred ca simtea vreo placere:))))

  2. m-ai contrariat! e genul de om pe care eu nu-l inteleg…probabil ca nu reuseste sa-si domine apropiatii si atunci incearca sa plateasca oameni pt asta.
    @bootie-performanta era mai importanta:))))

  3. @Bootie call: In loc sa “cumpere” doua ore, ca sa aiba mai mult timp🙂

    @aA: Da, si eu cred acelasi lucru.

  4. Bine spus, reusit post!

  5. Pai referitor la vibrator, ai putea sa ii faci cadou unul imbracat in costumas de elev (vibratorul amenintat de corigenta!…), alt vibrator in costumas de…marinar (Captain Claw) si asa mai departe; ar fi totusi destul de riscant, o poti pierde de clienta😀
    Am gasit…vibrator cu cronometru! Si cu note mici!

    Cred ca ar fi FOARTE neplacut sa faci sex cu o astfel de persoana.🙂


Leave a Reply

