Inedit

Astazi, am intalnit-o absolut intamplator pe ea. Pe strada, in timp ce reveneam de la unul din restaurantele din centru – unde luasem micul dejun alaturi de Corina (ma invitase de dimineata).

A venit spre noi si mi s-a aruncat in brate, sarutandu-ma pe obraz. In tot acest timp, Corina privea impasibila. Cand fata mirosind a vanilie s-a indepartat facandu-mi cu mana (dupa un schimb fugar de amabilitati) – privirea Corinei a ramas la fel.

E adevarat ca ma asteptam la o reactie. Nu as putea spune exact la care – dar ma asteptam la ceva. Nu a facut insa absolut nimic, privirea i-a ramas la fel de inexpresiva pentru tot restul drumului. Abia la despartire mi-a facut o marturisire care m-a lasat cu gura cascata. Mai exact – cu o voce total schimbata – mi-a spus ca i-ar placea sa fie legata data viitoare cand facem sex. Pana in acel moment, nici macar nu ma gandisem la posibilitatea unei viitoare “partide” in compania ei.

Acum insa ma intreb… oare care dintre noi stie mai putin despre celalalt?

Published in: on June 8, 2009 at 9:15 pm  Comments (6)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/06/08/inedit/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 CommentsLeave a comment

  1. nu-mi zi ca si ea se ocupa cu aceeasi chestie ca si tine!

  2. ‘Oi fi intalnit-o pe Curvette! :)) Acum lasand gluma la o parte, e mai sexy sa fie totul invaluit in mister, nu crezi?

  3. @anda: Nu. Cred ca mi-as fi dat seama🙂
    @Deea: Nu cred ca am intalnit-o pe Curvette🙂 . Eu nu traiesc si nu “profesez” in Bucuresti.

  4. esti curvette! stil inconfundabil!

  5. Nu, Diana – nu sunt Curvette. Sunt PatruActe. Ma flateaza comparatia ta, oricum🙂

  6. @patruacte: Leag-o de calorifer si cheama politia!😉


Leave a Reply

