Femeia…

Femeia e fiinta care mi-a dat viata.

Femeia e cea care mi-a vegheat copilaria.

Femeia e cea care m-a educat in primii ani de scoala.

Femeia e cea care m-a indrumat spre cariera care (atunci) mi se potrivea.

Femeia e cea de care m-am indragostit pentru prima data.

Femeia e cea cu care mi-am pierdut virginitatea.

Femeia e cea care m-a iubit pentru prima data.

Femeia e cea pe care am parasit-o pentru prima data.

Femeia e cea de care m-am indragostit a doua oara.

Femeia e cea care pentru prima oara m-a facut sa ma simt fericit.

Femeia e cea care-a stat langa mine cand am avut nevoie.

Femeia e cea pe care – intr-o clipa de slabiciune, am inselat-o si care m-a iertat.

Femeia e cea care m-a oprit de la a face greseala vietii mele.

Femeia e cea pe care am iubit-o apoi dar cu care n-am vrut sa ma casatoresc, fiind prea tanar.

Femeia e cea pe care imi placea sa o privesc dimineata, inainte sa deschida ochii.

Femeia e cea pentru care mi-as fi dat viata. Femeia e cea care m-a inselat pentru ultima data. Femeia e cea datorita careia am inceput sa fac ceea ce fac astazi. Eu sunt cel datorita caruia continui sa fac ceea ce am inceput atunci.

Femeia de care spuneam mai sus e alta de fiecare data. Alta, pentru fiecare fraza. Pentru fiecare etapa a vietii mele care a contat, intr-un fel sau altul – si care a meritat mentionata.

La modul general vorbind, nu in ultimul rand – femeia e cea datorita careia imi castig existenta. Spun asta cu o urma de recunostinta, nu cu misoginism. Femeia e cea care m-a atras pe drumul spre cunoasterea femeii. Femeia e fiinta care ma fascineaza. Femeia e cea pe care-mi place sa o descopar. Femeia e cea despre care stiu atat de mult, si totusi – atat de putin. Femeia e cea despre care mai am atatea de invatat…

Femeia e viata. Femeia e cea careia ii multumesc. Pentru tot. Din nou – cu recunostinta, nu cu misoginism. Si totodata, cu respect. Un respect pe care fiecare il interpreteaza in alt fel, pierzandu-i esenta…

Published in: on May 14, 2009 at 8:17 pm  Comments (19)  
Tags: , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://patruacte.wordpress.com/2009/05/14/femeia/trackback/

RSS feed for comments on this post.

19 CommentsLeave a comment

  1. Stii cum e “niciodata sa nu spui niciodata”. Asa si aici cu ultima data..”Femeia e cea care m-a inselat pentru ultima data”..nu fi atat de ferm convins ca a fost ultima data

  2. femeia despre care spune negustorul ca e “Femeia e cea care m-a inselat pentru ultima data”, e alta; se refera la iubita pe care a avut-o. ea e aceea care l=a inselat; dar asta nu inseamna ca nu o sa mai fie inselat niciodata… asa-i negustorule? ( nu ma pricep prea bine sa explic ceva)
    S.

  3. Draga negustorule, in vremea aceasta… ai iubita? Sau esti singur singurel??

  4. @eu: Ba da, sunt convins. Nu obisnuiesc sa-mi repet greselile.
    @me_so: Da. Asa e…
    @Mik: Nu am si nu am mai avut deloc de cand am inceput sa fac ceea ce fac. Cu toate astea, nu pot sa spun ca sunt singur-singurel.

  5. Inseamna ca nu mai are cine sa te insele :)):)):))

    ,,Femeia e cea care m-a oprit de la a face greseala vietii mele.” care a fost acea gresala??

  6. Eram pe punctul de a face foarte, foarte mult rau cuiva. Si ea (cea care era atunci) m-a oprit.

  7. Multumesc pt raspuns😛

  8. cand eram la liceu, aveam un sofer la cantina scolii care era mai slobod la gura. el rezuma cam tot textul tau in: “femeia e un ideal in care barbatu-si baga p**a”. liceean fiind, mi s-a parut ca jigneste femeile spunand asa ceva … mai tarziu am inteles ca lucrurile nu sunt mereu ceea ce par a fi.

  9. Cine gandeste ca “femeia e doar un ideal in care barbatul isi baga p**a” (asa ca soferul de care spui tu) n-a iesit inca din pestera si nici n-o sa iasa prea curand.
    Parerea mea.

  10. mda. numai ca omul n-a folosit cuvantul “doar” … deci te cam grabesti sa-l judeci fara sa analizezi in detaliu.

  11. Am recitit acum ce-ai scris prima data. Greseala mea, in cazul asta.
    Insa – fara sa fac referire la soferul de care spui tu – sustin mai departe ideea de mai sus (cea cu iesitul din pestera).

  12. ok. d.p.m.v. dintr-un simplu comment (nu ma asteptam sa raspunzi), se pare ca textul scris de mine a devenit altcva. iar cum acum stiu mai multe (decat as fi vrut neaparat sa aflu), eu aleg sa nu mai continui discutia asta.

    ps: in mediul asta virtual, unde limbajul corpului (si multe alte chestii de care tinem cont in real life) nu exista, cuvintele “spun” mult mai multe.

  13. Nu-ti face probleme, n-am interpretat gresit nimic🙂 Exprimam doar un punct de vedere, atata tot. Cat despre absenta body language-ului in mediul virtual si consecintele acestui lucru… ai dreptate.

  14. Unde e Jack???😀 parca lipseste😦

  15. isi pregateste replica pt negustor🙂

  16. Sa si-o pregateasca mai repede ca ii simt lipsa😀😛 si mi dor de el :”> :)) :)) :)) :))

  17. eh`… probabil asteapta un post mai.. “picant” ca sa-si exprime parerea:D.
    S.

  18. Frumos elogiu adresat femeii.

  19. femeia e cea care iti saruta lacrima de pe obraz..
    femeia e cea care iti mangaie chipul cand te incrunti in somn…
    femeia e cea care nu cere nimic, niciodata, in schimb…
    femeia e persoana care iti zambeste cand o privesti..
    femeia e moticul pentru care speri in maine..
    femeia e daruire, pasiune, bunatate, zambete, lacrimi, iubire .. femeia e cea care intotdeauna te va face sa te simti ceea ce esti tu, cu adevarat..

    iti sorb fiecare litera, zambindu-mi ai amintindu-mi ceea ce a fost demult … ce insemnam pentru mine ceea ce faceam, din razbunare fata de un barbat … stii sa imi exprimi sentimentele prin trairile tale ..
    te-ai oprit .. continua!

    R.


Leave a Reply

