Raspund cititorilor

Am observat in ultima perioada o serie de comentarii (opinii diferite si chiar contradictorii) la unele din posturile pe care le-am scris. Am raspuns in principiu tuturor celor pertinente si/sau celor care nu-mi aduceau jigniri directe. Daca au fost unele care se incadreaza in categoria anterior mentionata si nu am raspuns, inseamna ca am omis si – cu scuzele care se impun promit sa fiu mai atent pe viitor.

Parerile despre mine variaza, in functie de principiile fiecaruia. E un lucru normal – cred eu. Suntem oameni, suntem multi si de multe feluri. Fiecare gandeste intr-un mod particular, are sentimente si moduri de exprimare diferite.

M-am gandit asadar sa propun urmatoarea chestiune : daca doriti sa stiti ceva in mod deosebit despre mine (ceva ce n-am spus pana acum) – intrebati intr-un comment la acest post. Voi da raspunsuri doar intrebarilor pertinente si – mai ales – doar celor care nu ating identitatea mea reala (din motive evidente).

Daca nu sunt intrebari, nu-mi ramane decat sa asum ca m-am facut suficient de bine inteles in posturile anterioare 🙂

Cu stima,

Patru Acte

Published in: on May 26, 2009 at 8:34 pm  Comments (10)  
Tags: , ,